Lidl reklamuje swój chleb nawiązując do „Bohemian Rhapsody” zespołu Queen. Hasło reklamowe brzmi Bochenek Rhapsody, a w opisie możemy przeczytać:
Zdobędzie pierwsze miejsce na Twojej prywatnej liście śniadaniowych przebojów 🙂 Okrągły bochenek chleba swojskiego BIO znajdziesz teraz w promocji -30%! Skrusz, tzn. skuś się! http://tak.to/BochenekRhapsody
Dzięki ogromnemu zainteresowaniu, jakie wzbudził film „Bohemian Rhapsody” traktujący o Freddiem Mercurym i Queen, tytuł ten znowu zagościł w mediach. Tymczasem Queen w tym roku ruszy z Adamem Lambertem w europejską trasę „Rhapsody”. Niestety, nie przewidziano koncertu w Polsce.
REKLAMA
Polecamy Wydanie Specjalne poświęcone Led Zeppelin, które jest aktualnie w sprzedaży – zarówno w kioskach w całej Polsce, jak i w naszym sklepie internetowym.
Na 144 stronach pisma w ekskluzywnym wydaniu znajdziesz między innymi:
- Historie wszystkich albumów zespołu
- Oko w oko z muzykami, czyli pięć szczerych wywiadów
- Powroty po latach: Filadelfia, Londyn i Katowice
- Solowe kariery Roberta Planta, Jimmy’ego Page’a oraz Johna Paula Jonesa
- I wiele, wiele więcej!
rf