„The Walking Dead”: 9. sezon z kiepskimi wynikami oglądalności

/ 17 października, 2018

Ponieważ wyniki oglądalności serialu „The Walking Dead” spadały już w poprzednim sezonie, stacja AMC zdecydowała się na zmianę showrunnera. Miało to odświeżyć format i w rezultacie poprawić oglądalność jednego z najpopularniejszych seriali ostatnich lat. Zakrojona na szeroką skalę kampania reklamowa przykrywana była często informacjami o kolejnych odejściach znanych i lubianych aktorów.

„The Walking Dead”. Nowe twarze w 9. sezonie produkcji

Dziewiąty sezon „The Walking Dead” doczekał się premiery dwóch odcinków. Pierwszy uzyskał oglądalność na poziomie 6,08 miliona widzów (dane dotyczą oczywiście Stanów Zjednoczonych), co było pierwszym znakiem ostrzegawczym, ale co gorsza – mimo dość dobrze ocenianego odcinka – oglądalność dalej spada. Drugi epizod obejrzało zaledwie 4,95 miliona osób! Z jednej strony można powiedzieć, że na tle konkurencji to nadal dobre wyniki, ale gdy porówna się je chociażby z pierwszym epizodem siódmego sezonu (rekordowe 17,03 miliona widzów!) ,to widać, jak drastycznie spadły wyniki oglądalności.

Premiera trzeciego odcinka już 21 października.

mg

KOMENTARZE

Przeczytaj także