Niespełna 3,5 miliona wyświetleń teledysku „All Out Life” w ciągu doby to nowy rekord zespołu Slipknot w serwisie YouTube. Nowy utwór amerykańskiego zespołu spotkał się z ogromnym zainteresowaniem i bardzo pozytywnymi reakcjami fanów. Teledysk w reżyserii M. Shawna Crahana zbliża się obecnie do granicy 10 milionów wyświetleń.
Mystic Festival ogłasza kolejne gwiazdy
Grupie Slipknot daleko do pobicia globalnych rekordów, ponieważ największą ilością wyświetleń teledysku w pierwszej dobie może pochwalić się boysband BTS, którego klip do utworu „Idol” został obejrzany… 45 milionów razy!
Nie zmienia to jednak faktu, że nowa płyta Slipknot zapowiada się znakomicie:
Slipknot pracuje aktualnie nad nowym albumem studyjnym. W wywiadzie dla „Ressurection Fest TV” Corey Taylor powiedział, że nowy album Slipknot najprawdopodobniej ukaże się latem 2019 roku:
Wszystko zależy kiedy wejdziemy do studia. W tej chwili nasz plan wygląda tak, by wejść do studia na początku roku. Kilka miesięcy zajmą nagrania, kilka miesięcy produkcja, przygotowanie nowych masek, strojów i całej reszty. Mamy nadzieję ruszyć w trasę latem, kiedy ukaże się album.
Wokalista zdradził także, że muzycy mają w zanadrzu 20 utworów:
Są bardzo dobre. Zobaczymy, które wypadną najlepiej i te wybierzemy na płytę. Będziemy jednak się starali, żeby ludzie mogli usłyszeć wszystkie kawałki, może więc po wydaniu płyty wydamy coś jeszcze.
Slipknot wystąpi w Polsce w ramach Mystic Festival, który odbędzie się w dniach 25-26 czerwca 2019 roku w krakowskiej Tauron Arenie oraz w otaczającym halę Parku Lotników, gdzie znajdzie się druga scena oraz miasteczko festiwalowe. Pozostałe ogłoszone gwiazdy Mystic Festival to King Diamond, Amon Amarth i Testament.
mg