Ruszyła przedsprzedaż nowego albumu Kultu. Sprawdź, co o nim wiadomo.
Nowa płyta Kultu zatytułowana będzie „Ostatnia płyta” i ukaże się 28 maja na płycie CD. Dostępna będzie też wersja na winylu (różne kolory), która ukaże się na początku sierpnia oraz na kasecie magnetofonowej. Zamówienia w przedsprzedaży na wszystkie nośniki można składać na stronie SP Records.
Na „Ostatniej płycie” znajdą się następujące utwory.
2. Jutro także będzie dzień
4. Chcę miłości
6. Plan zagospodarowania przestrzennego dla Białołęki
8. Wiara
10. Polityk zawsze będzie moim wrogiem
12. Umarłem, aby żyć
14. Opowieść z pandemii
16. Prawo się wali
18. Na każde stopy do Europy
20. Szok, szok, disco pop
22. Zabiorę Ciebie w podróż naszą
24. Donos do boga
26. Zulus Czaka czeka na Bura
28. Rafi
30. Wyłącz komputer
31. Ziemia obiecana
Na łamach „Teraz Rocka” w wywiadzie Jordana Babuli Kazik uprzedza pytania, czy rzeczywiście będzie to ostatni album Kultu:
Nie dorabiamy do tytułu albumu żadnej filozofii. Choć bez wątpienia mnóstwo ludzi będzie i tak myślało, że chodzi o ostatnią płytę w karierze – bo do ludzi można mówić, wyjaśniać, tłumaczyć, a oni i tak wiedzą swoje. A płyta akurat na daną chwilę będzie ostatnia – co nie oznacza, że nie będzie następnych. Bo będą.
Kazik mówi, że nowy album będzie konceptualny i dodaje:
Wymyśliłem tytuł, który, mam nadzieję, będzie zaciekawiający, przyciągający uwagę: „Ostatnia płyta”. Jest już zrobiona okładka i będzie ona bardzo ascetyczna – czarny napis „Kult” większymi literami, pod spodem napis „Ostatnia płyta” i białe tło. Będzie to trochę przypominało tablicę, za pomocą której bada się wzrok. Zwłaszcza to białe tło jest dla mnie istotne. Wszystkie płyty, jakie ostatnio wydaliśmy, miały tło ciemne, a to jest kłopot, kiedy się ludziom te okładki podpisuje. Tu tło będzie białe, nie trzeba będzie szukać odrobiny jaśniejszego miejsca, ani się pieprzyć z szukaniem srebrnych czy złotych markerów.
Wywiad z Kazikiem znajdziecie w majowym numerze „Teraz Rocka”, który jest już w sprzedaży. Sprawdź, co w nim znajdziesz.
fot. Bieniecki Piotr