„Enter Night” to nowa marka piwa, która trafiła na amerykański rynek, a za której powstanie odpowiedzialny jest zespół Metallica przy współpracy z producentem Stone Brewing. Jest to pilzner o objętości alkoholu na poziomie 5,7%. Piwo początkowo było sprzedawane na wybranych koncertach zespołu, a także w wybranych sklepach w USA. Gdy okazało się, że zbiera dobra oceny, zdecydowano się na powiększenie produkcji i rozszerzenie rynku zbytu.
Metallica wykonała „The Four Horsemen” w stylu country [WIDEO]
Na razie sprzedaż „Enter Night” ma odbywać się jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych, ale zespół ma znacznie ambitniejsze plany. Już teraz mówi się, że piwo trafi do sklepów w Europie, Australii i Chinach, jednak nie wiadomo, kiedy te plany zostaną zrealizowane. Ponadto grupa będzie przywoziła je na wszystkie swoje koncerty – oznacza to, że już w tym roku będzie można je kupić w Polsce przy okazji występu Metalliki na PGE Narodowym.
W sieci pojawił się film opowiadający o powstaniu piwa „Enter Night”, którego nazwa bezpośrednio nawiązuje do utworu „Enter Sandman”:
Metallica jakiś czas temu zapowiedziała powrót trasy „WorldWired Tour” do Europy. Grupa da 25 występów w 20 krajach między 1 maja a 25 sierpnia. Składać się na nią będą koncerty na stadionach, w parkach, a nawet na legendarnym zamku w Slane Castle. Co jednak najważniejsze – muzycy ponownie zagrają w Polsce – 21 sierpnia 2019 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie.
Koncert został całkowicie wyprzedany.
mg