Sieć fastfoodów wpadła na nietypową formę promocji. Czy się przyjmie?
Nikogo chyba już nie dziwi, że dyskonty wprowadzają do swojej oferty płyty CD i winylowe. W Polsce od kilku lat płyty można znaleźć w sieciach Biedronki czy Lidla. Ale teraz na pomysł specjalnej promocji wpadła sieć fastfoodów McDonald’s.
Jak podaje portal „Loudwire” McDonald’s postanowił wprowadzić specjalną promocję na kanapkę Crispy Chicken. Za 5 dolarów do zestawu zostanie dołączona 7-calowa płyta winylowa z piosenką wyprodukowaną przez Tay Keitha – hiphopowego producenta z Tennessee, który znany jest ze współpracy z raperem Travisem Scottem.
Promocja ma ruszyć 24 lutego i ma być ograniczona do Stanów Zjednoczonych. Ale może jeśli wzbudzi duże zainteresowanie, McDonald’s rozszerzy promocję na inne kraje i na innych wykonawców? Może za jakiś czas płyty winylowe będą sprzedawane również w innych sieciach fastfoodów?
fot. Crusier