Za sprawą tej niecodziennej współpracy podczas koncertów Korn będzie można zaopatrzyć się w zapalniczkę ze specjalnej, limitowanej edycji jaką tworzy Zippo Encore. Obudowy zapalniczek będą posiadały oryginalne grafiki stworzone przez członków zespołu.
James „Munky” Shaffer (Korn): Europa to lepsze miejsce dla muzyki rockowej
Firma Zippo umożliwi również fanom wygranie kilku nagród przygotowanych specjalnie na tę okazję. Nawet ci, którzy nie będą mogli zjawić się na wybranych koncertach, na których pojawi się producent zapalniczek, będą mogli je zakupić na stronie Zippo.com.
Latem fani będą mieli szansę na zdobycie zdjęcia wraz z zespołem, a nawet uczestniczyć w prywatnym, akustycznym występie Korn.
Profile społecznościowe Zippo Encore przerodzą się na czas trasy koncertowej w źródło oryginalnych wywiadów z zespołem. Dodatkowo będą na nich zamieszone treści, których nie udostępnią inne media.
Od czasu powstania tego programu, czyli od 2012 roku, Zippo Encore nawiązało kontakt z ponad 4,7 milionem miłośników muzyki na festiwalach i w trasach.
– oznajmił Lucas Johson, manager marki Zippo.
Korn i Stone Sour rozpoczną wspólną trasę koncertową 16 czerwca w amfiteatrze USANA, w Salt Lake City, w stanie Utah.
ag