Prawa do katalogu i marki zespołu Kiss trafiły do firmy, która odpowiedzialna jest za hologramy grupy ABBA.
Jak donosi „Fortune” zespół Kiss sprzedał swój katalog oraz prawa do wykorzystywania marki szwedzkiej firmie Pophouse. Pophouse odpowiedzialny jest za stworzenie hologramowego show „ABBA Voyage” słynnej szwedzkiej grupy.
Kwota, jaką miał zapłacić Pophouse ponoć przekroczyła 300 milionów dolarów, choć jej dokładna wysokość nie jest znana. W zamian Pophouse otrzymał prawa do nagrań Kiss oraz do publishingu. Dzięki temu będzie mógł stworzyć hologramowy spektakl.
Johan Lagerlöf z Pophouse mówi:
Kiss to jeden z najbardziej ikonicznych zespołów w historii muzyki. Przedefiniowali koncept rockowych koncertów i wypłynęli na niezbadane wody. Zespół nieustannie przemawiał do kolejnych pokoleń, a naszą misją jest spełnić wizję nieśmiertelności zespołu i umożliwić kolejnym pokoleniom bycie częścią podróży Kiss. Z pomocą energii fanów, zespołu, naszego doświadczenia i kreatywności spełnimy tę wizję.
W trakcie niedawnej konferencji Paul Stanley i Gene Simmons wyjaśnili, dlaczego zdecydowali się na stworzenie własnych hologramów. Gene Simmons powiedział:
Możemy pozostać wiecznie młodzi i wiecznie ikoniczni oraz docierać do miejsc, o których nigdy wcześniej nie marzyliśmy. Dzięki technologii Paul będzie skakał wyżej niż kiedykolwiek.
Paul Stanley dodał:
Ciekawie jest obserwować ten kolejny krok, który nas unieśmiertelni. Pięćdziesiąt lat zajęło nam dotarcie do tego momentu. Dzięki zastosowaniu najnowocześniejszej technologii fani dziś i w przyszłości będą mogli doświadczyć zespołu jak nigdy wcześniej.
Jak zapowiada Kiss hologramy grupy mają zadebiutować w 2027 roku.