Jednym z największych tegorocznych przebojów platformy Netflix okazał się film „Glass Onion: Film z serii »Na noże«”.
Właśnie poinformowano, że „Glass Onion: Film z serii »Na noże«” był oglądany przez 82,1 mln godzin w swój pierwszy weekend na Netflixie.
Sequel kryminału Riana Johnsona z 2019 roku początkowo miał premierę w kinach, będąc wyświetlanym od 23 listopada, zanim zadebiutował na Netflixie dokładnie miesiąc później. Według szacunków Netflixa, dzieląc godziny oglądania przez 139-minutowy czas trwania filmu, 35 milionów gospodarstw domowych na całym świecie obejrzało film w świąteczny weekend. Te liczby sprawiają, że „Glass Onion” jest szóstym najlepszym debiutem filmowym na Netflixie w ciągu ostatnich dwóch lat.
W zeszłym roku Netflix zapłacił 450 mln dolarów za prawa do dwóch sequeli „Knives Out”. Pierwszy z nich zrealizował za 40 mln dolarów. Drugi film jest już w fazie produkcyjnej.
W „Glass Onion: Film z serii »Na noże«” zagrali Daniel Craig, Edward Norton, Janelle Monáe, Kathryn Hahn i Dave Bautista.