Piosenka Rage Against The Machine znalazła się na szczycie listy świątecznych przebojów w Wielkiej Brytanii.
Fani Rage Against The Machine kolejny raz pokazali klasę. W Wielkiej Brytanii fani mogli głosować na ulubiony przebój świąteczny ostatnich 70 lat. Głosowanie trwało trzy tygodnie i ostatecznie wygrał zespół Rage Against The Machine z utworem „Killing In The Name”, zdobywając 51 procent wszystkich głosów. Na drugim miejscu uplasowały się Spice Girls z piosenką „2 Become 1”.
Wszystko to było możliwe dzięki temu, że w 2009 roku „Killing In The Name” trafił na szczyt brytyjskiej listy przebojów. Fani Rage Against The Machine rozkręcili wówczas akcję internetową namawiając ludzi do kupowania w tygodniu świątecznym tego singla. Odzew okazał się tak duży, że „Killing In The Name” trafił na szczyt świątecznego notowania listy przebojów i wszedł w poczet brytyjskich świątecznych piosenek. Przy okazji dzięki tej kampanii utwór trafił do Księgi Rekordów Guinnessa jako „najszybciej sprzedający się cyfrowy singiel w Wielkiej Brytanii”.
Akcja ta zainspirowana była starszą o kilka lat akcją Johna Otwaya, który dzięki kampanii internetowej fanów wprowadził swój utwór „Benson Burner” na listy przebojów.
fot. Penner