"MTV Rockuje”, akcja, która wyłoni nową nadzieję muzyki rockowej, wkracza w decydującą fazę.
Finałowe dwanaście zespołów, wytypowane przez jury i internautów, zaprezentowało swoje możliwości w warszawskim klubie M25, gdzie jest rejestrowany program.
W trakcie nagrań każdy z uczestników akcji zaprezentował po trzy covery znanych wykonawców we własnych, bardzo nietypowych interpretacjach. Były to m.in. utwory z repertuaru Kylie Minogue, A-ha czy Depeche Mode. Jury, w którego skład weszli Agnieszka Chylińska, Leszek Biolik, Piotr i Wojciech Cugowscy oraz Piotr Stelmach, nie szczędziło uczestnikom krytycznych uwag, ale też doceniło tych artystów, którym udało się pozytywnie zaskoczyć. Poziom uczestników ocenili jako wysoki.
O dobrą atmosferę na planie zadbał Michal Koterski, prowadzący „MTV Rockuje”, a prywatnie fan muzyki rockowej. Entuzjazm Koterskiego udzielił się również zgromadzonej w studio publiczności, która nie szczędziła braw kolejnym wykonawcom.
Przypomnijmy, że do finałowej dwunastki dostały się takie zespoły, jak Age, Crosswind, Banda Puchatka, Frog Off, Gandahar, Mateo Colon, Mechaniczny Kot, Manchester, Summersnow, Tao, The Age of Grapefruit oraz Popcore. Więcej informacji o każdym z nich można znaleźć na stronie
www.mtv.pl/rockuje.
„MTV Rockuje” będzie można śledzić na antenie MTV Polska od października. Co tydzień jurorzy będą eliminować najsłabszych ich zdaniem wykonawców, aż do momentu, kiedy wyłonią zwycięzcę akcji – nową rockową sensację.
Zwycięski zespół w nagrodę otrzyma możliwość nagrania debiutanckiego singla oraz nakręcenia do niego teledysku.
Patronami medialnymi akcji są Fabryka Zespołów, Interia.pl, Metro, Radiowa Trójka oraz Teraz Rock.
mtv