terazmuzyka.pl
Newsy 4570V  
rf | 5 grudnia 2019
39

Schmier (Destruction): Metallica się sprzedała

Lider niemieckiego zespołu Destruction twierdzi, że zna tajemnicę sukcesu Metalliki.

Schmier, basista i wokalista niemieckiego zespołu thrashmetalowego Destruction opowiedział w wywiadzie dla portalu „Rauta”, dlaczego, jego zdaniem Metallica odniosła taki wielki sukces.

James Hetfield (Metallica) wyda książkę

Schmier powiedział:

Musicie zrozumieć, że Amerykanie to biznesmeni. Wiedzą, jak się sprzedać jeśli chodzi o image i chwytliwe piosenki. Metallica zaczęła pisać chwytliwe piosenki i się stała sławna. Wciąż wypełniają stadiony.

Ja byłem kiedyś rozgniewanym młodym człowiekiem, a teraz jestem rozgniewanym starym człowiekiem. Niewiele się zmieniło. Nie chcę wkurzyć fanów Metalliki, ale kiedy jesteś miliarderem na co możesz być wkurzony? Chyba tylko na to, że twój lokaj przypalił jajecznicę. Jeśli nie chcesz utracić wiarygodności ulicy nie możesz być bardzo bogaty. W metalu jeśli jakiś zespół staje się zbyt sławny zwykle rozmiękcza to jego brzmienie. Heavymetalowe, a zwłaszcza thrashowe zespoły, muszą mieć w sobie gniew. Jeśli robisz zakupy w sklepie Gucciego wątpię by był w tobie gniew.

Tymczasem Metallica ogłosiła kolejne daty koncertów na 2020 roku. Grupa w kwietniu odbędzie trasę po Ameryce Południowej, a latem zagra serię festiwalowych występów w Stanach Zjednoczonych.

Metallica niedawno dała dwa występy z orkiestrą symfoniczną w ramach projektu „S&M2”.

Komentarze (39)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
realista666 [188.146.***.***] dodano: 05.12.2019, 12:35 #1
Można powiedzieć, że chłop jest wkur..... bo cierpi na notoryczny brak kasy.
Pokaż odpowiedzi (1)
Fixxer dodano: 05.12.2019, 12:41 #3
Nastepna bredzania w stylu: jakbym mial pieniadze to nie mialbym problemow
psss [188.146.***.***] dodano: 05.12.2019, 12:46 #4
Jezu! Co za sfrustrowany facet.
Fixxer dodano: 05.12.2019, 12:50 #5
Problemem metalu czy rocka nie jest kto gdzie zakupy robi czy ile kasy zarabia. Gniew a wlasciwie frustracja podstarzalego 3 ligowca metalowego nikogo dzis nie interesuje. Srednio wieku na koncertach to dom starcow - mlodzi ludzie maja w 4 literach taka muzyke niestety.
Pokaż odpowiedzi (2)
Abaddon [217.96.***.***] dodano: 05.12.2019, 12:59 #8
Schmier ma rację, zwolennicy metalliki będą teraz obrażać, ale co można powiedzieć o takim nothing else matters, dresy i tipsiary tego słuchały na dyskotekach, a który dres znał zespół Destruction? no właśnie!
Pokaż odpowiedzi (3)
I [91.205.***.***] dodano: 05.12.2019, 13:05 #12
Metallica cały czas dobrze się sprzedaje ! Nie ma co zazdrościć...
Marcin [95.171.***.***] dodano: 05.12.2019, 13:45 #13
Basiarz Destruction nie do końca mija się z prawdą. Z Metalliką jest inny problem. Chyba nie do końca wiedzą co chcą robić ze swoją muzyką. Czy powrócić do korzeni czy trochę dla większej ilości odbiorców zagrać. Iron Maiden również wypełnia stadiony, ale w założeniu ciągle robią to co w latach minionych. Metallica jest okrakiem na ogrodzeniu. Chcieliby trochę tak i trochę tak. A trudno o to. A pieniądze, to kiepska wymówka. Slayerzy wciąż byli mocni, a finansowo chyba nie mieli powodów do narzekania...
Pokaż odpowiedzi (1)
MarianKoniuszko [213.155.***.***] dodano: 05.12.2019, 15:13 #15
Łał, Pan z Niemiec odkrył Amerykę na nowo!!!
Pokaż odpowiedzi (1)
Wahwah [188.146.***.***] dodano: 05.12.2019, 15:27 #17
Co by nie gadać o ich stylu niby te load reload to nie trash - takie krytykowane, ale każdy zespół chciałby coś takiego stworzyć :fuel, davil dance, ronnie, attitude. Tam jest pomyślunek.... Groove po prostu!!!
Pokaż odpowiedzi (4)
Araya [46.134.***.***] dodano: 05.12.2019, 17:02 #22
Meta z daleka zalatuje komerchom lubię ich posłuchać ale i tak nr1 to Schmier z ekipą Ave DESTRUCTION
Pokaż odpowiedzi (1)
Hex [188.146.***.***] dodano: 05.12.2019, 19:45 #24
Metallica to już tylko firma. Destruction
Feral [37.47.***.***] dodano: 05.12.2019, 19:53 #25
Uwielbiam metallice z lat 80's i nawet black album. To był naprawdę świetny zespół szkoda, że poszli w mainstream i zarabianie kasy. Niestety metallica to teraz produkt dla ogółu odbiorców. Fani starej mety słuchają ją bo pierwsze albumy to metalowe arcydzieła, a nowej mety słuchają głównie ludzie, którzy raz włączą sobie bibera, a raz metallice. Jedyne co mogli by zrobić dla zachowania honoru to zmienić nazwę zespołu, która sugeruje czysty metal, ale wiadomo, że tego nie zrobią bo kurze znoszącej złote jaja nie ucina się łba.
Pokaż odpowiedzi (1)
Pit [31.186.***.***] dodano: 05.12.2019, 21:42 #27
Destruction to 1 liga, wielka trojca niemieckiego trashu wraz z Sodom i Kreatorem. Facet ma racje. Metallica dawno stracila pazur. W jednym z ostatnich wywiadow Urlich stwierdzil, ze najlepszy ich album to Reload, a najgorszy And Justice ... czy trzeba komentowac? Matallìca to od 30 lat historia. Wielki szacun za dokonania. Posluchajcie nowych wydawnictw min Testament ... zrozumiecie o co chodzi. Metallica dzis to pap-metal. Widac, ze chlopaki by chcieli, ale niestety juz nie wiedza jak ... stracili owa zlosc. Teraz to juz rozdymka sie, a nie saint anger.
Pokaż odpowiedzi (1)
Puzon [83.25.***.***] dodano: 05.12.2019, 23:20 #29
Każdy słucha czego chce i kogo chce. Każdy ma swoją własną i niepowtarzalną wrażliwość na dźwięki. Gniew może być świetnym bodźcem dobrego materiału, ale takim samym bodźcem mogą być zakupy u Gucciego
Jurasaik [5.173.***.***] dodano: 06.12.2019, 05:35 #30
No tak, po komentarzach widać że ludzie nie wiedzą o czym facet mówi. No cóż świat się zmienia w pogoni za pieniądzem. Świat czyli ludzie.
Pokaż odpowiedzi (1)
s_n_e [188.122.***.***] dodano: 06.12.2019, 10:34 #32
Gdy muzyk mówi, że zespół X się sprzedał, tak naprawdę chce powiedzieć, że zazdrości zespołowi X kasy, którą ten zarobił.
Pokaż odpowiedzi (3)
Piotr Grembowicz [156.17.***.***] dodano: 06.12.2019, 11:08 #36
No i racja, ale bycie dziadem rockowym/metalowym jak w Polsce to żaden zaszczyt! Więc komu się niby sprzedali?! Opatrzności?!
A jeśli ktoś jest taki dobry w tym, co robi, to co, ma być na ulicy, na zasiłku, mopsie jak u nas?! Tam się też haruje na podatki... a to kosztuje i to sporo (vide Slayer/T. Araya/D. Lombardo).
Marta [79.175.***.***] dodano: 06.12.2019, 12:24 #37
Tak to sobie tłumacz gościu, ale w przeciwieństwie do Metalliki, Destruction grają wyjątkowo kiepsko, daleko im do poziomu kolegów z Sodom czy Kreatora. Taka prawda, koleś ma pretensje do wszystkich, tylko nie do siebie.
Derri [89.64.***.***] dodano: 09.12.2019, 17:44 #38
Facet z Destruction odkrył Amerykę Uśmiech
Bobik [87.206.***.***] dodano: 12.12.2019, 22:43 #39
Problem z tym zespołem polega na tym, że oni wciąż robią to głównie dla pieniędzy a stać już ich na to by robić to już tylko dla własnej przyjemności. Nikt nie jeździ w tak mordercze trasy koncertowe bo "kocha to robić", nikt nie robi afer z biletami bo szanuje publiczność, nikt nie wpada ponownie w problemy z alkoholem bo jest mu dobrze grać tyle koncertów w tak krótkim czasie. Stać ich na to by na własnych warunkach grać tyle ile chcą ale nie... Chcą więcej i więcej. Natomiast to, że oni zlagodzili swoje brzmienie dla kasy jest świadomym zagraniem a nie chęcią robienia "innej muzyki i rozwijania sie".
Komentarze (39 opinii) Skomentuj
Zobacz także
Newsy 1176V  
Newsy 565V  
2

Tony Iommi (Black Sabbath) ma mnóstwo zajęć w czasie kwarantanny

rf | fot. Adam Bielawski | 8 kwietnia 2020
© 2013-2020 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group