terazmuzyka.pl
Newsy 3214V  
mg | 16 stycznia 2019
22

Metallica stworzyła własną markę piwa. Będzie można je kupić w Polsce?

Metallica poszerzyła swoje alkoholowe portfolio o piwo „Enter Night”. Trunek trafił już na półki sklepowe w Stanach Zjednoczonych, w przyszłości zostanie wyeksportowany na inne rynki.

„Enter Night” to nowa marka piwa, która trafiła na amerykański rynek, a za której powstanie odpowiedzialny jest zespół Metallica przy współpracy z producentem Stone Brewing. Jest to pilzner o objętości alkoholu na poziomie 5,7%. Piwo początkowo było sprzedawane na wybranych koncertach zespołu, a także w wybranych sklepach w USA. Gdy okazało się, że zbiera dobra oceny, zdecydowano się na powiększenie produkcji i rozszerzenie rynku zbytu.

Metallica wykonała „The Four Horsemen” w stylu country [WIDEO]

Na razie sprzedaż „Enter Night” ma odbywać się jedynie na terenie Stanów Zjednoczonych, ale zespół ma znacznie ambitniejsze plany. Już teraz mówi się, że piwo trafi do sklepów w Europie, Australii i Chinach, jednak nie wiadomo, kiedy te plany zostaną zrealizowane. Ponadto grupa będzie przywoziła je na wszystkie swoje koncerty – oznacza to, że już w tym roku będzie można je kupić w Polsce przy okazji występu Metalliki na PGE Narodowym.

W sieci pojawił się film opowiadający o powstaniu piwa „Enter Night”, którego nazwa bezpośrednio nawiązuje do utworu „Enter Sandman”:

Metallica jakiś czas temu zapowiedziała powrót trasy „WorldWired Tour” do Europy. Grupa da 25 występów w 20 krajach między 1 maja a 25 sierpnia. Składać się na nią będą koncerty na stadionach, w parkach, a nawet na legendarnym zamku w Slane Castle. Co jednak najważniejsze – muzycy ponownie zagrają w Polsce – 21 sierpnia 2019 roku na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie.

Koncert został całkowicie wyprzedany.

Komentarze (22)
Aby dodać wątek musisz być zalogowany!
kadakrystian dodano: 16.01.2019, 11:57 #1
Jeszcze nie ma fali krytyki, że "Meta jest komercyjna itd, nie potrafią grać to piwo warzą"?
Śmiać się chce z takich pajaców!
Pokaż odpowiedzi (5)
loko48 [5.173.***.***] dodano: 16.01.2019, 12:58 #7
Zamiast ruszyć dupę i zacząć pracę nad nową płytą to zajmują się pierdołami. Znowu przyjdzie czekać 8 lat na płytę, albo dłużej. Błazenadę odpierdalają
jotjotjot dodano: 16.01.2019, 13:02 #8
Ciekawe w jakiej formie będzie sprzedawane na koncercie.
Pokaż odpowiedzi (2)
Trooper [46.171.***.***] dodano: 16.01.2019, 14:38 #11
Kolejne pitne siki - Made in USA
MarianKonuszko [213.155.***.***] dodano: 16.01.2019, 15:19 #12
I mam nadzieje sie napić Enterka na Berlińskim koncercie, bo tutaj to tylko można liczyć na bezalkoholową berbeluchę za 15 zł.
Krokodyl [89.64.***.***] dodano: 16.01.2019, 16:29 #13
Raczej nie polecam tego piwopodobnego wyrobu. Tak na marginesie, piwo w Polsce skończyło się jakieś 20-25 lat temu.
Pokaż odpowiedzi (1)
MM [5.173.***.***] dodano: 16.01.2019, 16:35 #15
Motley Crye jest lepszy.
Pokaż odpowiedzi (1)
Antyfan1906 [79.110.***.***] dodano: 16.01.2019, 19:24 #17
Na początek napiszę że jestem zdecydowanie fanem Megadeth i Rudego za całokształt poza tym jestem fanem fanem trash metalu i cieszę się że Meta wydaje piwko które na pewno kupię i wypije a buteleczkę zostawię choć martwi mnie to że na video wygląda na to że to będzie puszka czyli idziemy na sprzedaż a nie na smak (obym się mylił) wypiłem piwo Megadeth A toute le monde w buteleczce 0,33 i to naprawdę jest coś plus niesamowita pamiątka. No cóż pożyjemy zobaczymy
Pokaż odpowiedzi (1)
psss [77.65.***.***] dodano: 17.01.2019, 10:03 #19
Widziałem kiedyś piwo Alcohollica. Napis na puszce wzorowany czcionką z napisu Metallica.
Pokaż odpowiedzi (1)
Rozpur [5.173.***.***] dodano: 18.01.2019, 08:28 #21
Wspaniała nowina, jak każda o tym pięknym rockowym zespole obecnie, znowu zrobili coś '' nowego'', co już inni zrobili, ale ich jest lepsze. Jak sami głoszą cały czas się rozwijają i tworzą ''nowe'', to już było lepiej w 80' jak się nie rozwijali. Przynajmniej nie zginęło im kolejne 300 riffów z samymi hitami, o dzięki ci Panie Szczepanie.
manzanillalindo [89.64.***.***] dodano: 19.01.2019, 15:06 #22
Dziś już jest wszystko "fuckin' commercial". Czasy młodych, twórczych i zbuntowanych, niestety już minęły. Kiedyś chłopaki, pionierzy z Metallici, dziś jedynie kasa i dolary. Może to PRL mnie zrył, ale jakoś, kiedyś wszystko było bardziej romantyczne, spontaniczne. Może stetryczałem? Jednak i tak wole to co było kiedyś.
Komentarze (22 opinie) Skomentuj
Zobacz także
Newsy 165V  
0

Trasa hologramu Amy Winehouse przełożona

rf | fot. Rama | 21 lutego 2019
© 2013-2019 Advertigo S.A. All rights reserved
Projekt i realizacja: F3 Group