Wspomniany profil nazywa się „Let's Get 'I Want To Break Free' to Number 1” i przycisk „Lubię to!” naciskają wszyscy fani Queen i Mercury’ego. Akcja polega na tym, że wszyscy włączą serwisy muzyczne w dniach 29 sierpnia – 4 września i kupią singiel z przebojem „I Want To Break Free”. Cała ta akcja sprawi, że ten utwór znajdzie się na 1. miejscu w notowaniu brytyjskiej listy przebojów. Obecnie profil lubi niespełna 4500 osób.
Jeśli akcja się powiedzie, ma to być prezent i uhonorowanie wybitnego wokalisty. Przypomnijmy, że 5 września wypadają urodziny Freddiego Mercury’ego, a dodatkowo w tym roku będzie 20. rocznica jego śmierci.
Jak podkreślają organizatorzy, zwiększona sprzedaż singla Queen przyniesie dodatkowe fundusze dla fundacji Mercury Phoenix Trust. Została ona stworzona żeby pomagać chorym na AIDS. Założono ją już po śmierci wokalisty.
redakcja