Hedi Slimane, główny projektant francuskiej marki odzieżowej Saint Laurent Paris nie przestaje zaskakiwać. Po jego decyzji, by z nazwy firmy wyrzucić imię Yves, nadszedł czas na wywołanie kolejnych kontrowersji.
Nicola Formichetti , dyrektor kreatywny wielu marek oraz Peter Davis, redaktor naczelny magazynu modowego Scene zamieścili za pośrednictwem mediów społecznościowych zdjęcia zapowiadające nową kampanię domu mody Saint Laurent Paris. Wynika z nich, że nową twarzą marki został amerykański muzyk – Marilyn Manson.
Jak poinformował New York Magazine, informacja ta została potwierdzona przez Saint Laurent Paris. Marilyn Manson jako nowa twarz marki wpasowuje się według Huffington Post w wizję Slimane`a. Według tego projektanta kolekcje Saint Laurent Paris mają być mroczne, niepokojące i nieznacznie nawiązujące do lat dziewięćdziesiątych.
Firma Saint Laurent Paris pod dowództwem Hedi Slimane`a wykorzystywała już w promocji swoich kolekcji wizerunek innych muzyków. Twarzami marki byli już Christopher Owens (wokalista Girls) oraz Beck.
Redakcja
KOMENTARZE