Guns N’ Roses wysłał właśnie e-mail do fanów z nową ofertą oficjalnego sklepu. Na pirewszy rzut oka wszystko wydaje się zwyczajne – „idzie Boże Narodzenie, mamy dla Was kilka nowych gadżetów, które być może zechcecie kupić bliskim na prezenty”. Ale gdy pogrzebać głębiej, oczom ukazują się takie perełki:
To logo grupy z Axlem Rosem, Slashem, Duffem McKaganem, Izzym Stradlinem i Steven Adlerem pochodzi z czasów debiutanckiej płyty Guns N’ Roses „Appetite for Destruction”. Stworzył je Bill White Jr., czaszka narysowana zaś została przez R. K. Sloane’a. Prawa do grafik mają trzej pierwsi muzycy. Wcześniej produkty z nimi nie pojawiały się w oficjalnym sklepie, gdyż… toczyli oni zacięte boje.
Skoro pojawiły się teraz, oznaczać to może tylko jedno (poza tym, że idą święta): Axl, Slash i Duff rzeczywiście się dogadali. Jeśli nie w sprawie trasy koncertowej, to przynajmniej w sprawie dochodów ze sprzedaży gadżetów.
ud