The Who postanowił oryginalnie promować reedycję płyty „Sell Out”.
23 kwietnia do sprzedaży traf wersja super deluxe płyty „Sell Out” The Who z 1967 roku. Z tej okazji zespół postanowił wypuścić limitowaną edycję fasolki Heinz w puszce.
Skąd ten pomysł? Album „Sell Out” zawierał między innymi parodie reklam radiowych, a na okładce czterej członkowie zespołu „reklamowali” różne produkty. Wokalista Roger Daltrey siedział w wannie wypełnionej fasolką Heinz, a jeden z utworów zatytułowany był „Heinz Baked Beans”.
Cały dochód ze sprzedaży fasoli trafi na cele charytatywne.
Na reedycji „Sell Out” znajdzie się w sumie 112 utworów, z czego 46 nigdy wcześniej nie było publikowanych. Do płyty dołączona będzie także 80-stronnicowa książka z rzadkimi zdjęciami, opisami utworów i tekstem autorstwa Pete’a Townshenda.